XULLO 21 FESTIVAL DA TERRA E DA LINGUA NARON

Sábado, 21 de XULLO de 2012
Paseo marítimo de Júvia, Naron
Continuamos a debulhar o programa do XII Festival da Terra e da Língua, que como sabedes decorrerá no próximo dia 21 de julho, em Narom. Desta vez, publicamos os grupos que estarám desde as 22hs no cenário do Passeio de Júvia.

Desde a República Independente do Maciço Central, chegam os Cuchufelhos. Esta banda multicultural é formada por 10 músicos, com maiúsculas, incontroláveis, inconformáveis e inclassificáveis. Repetem no Festival da Terra e da Língua para trazerem a festa a Narom.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fCwRaVFAOTI

Da Corunha, Fracasados de Antemano trarám o seu rock contudente, salferido com hip-hop, funk, ská ou reagge. Pura energia, com um impressionante direto.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2nwS2lvBjGQ

Também desde a Corunha, chegarám passando a Marola Trapalhada. @s de Monte Alto apresentarám no Festival da Terra e da Língua o seu segundo disco, "Pedras no Caminho".


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zEVkpkqKeL8

E para fechar um cartaz de autêntico luxo, de Gasteiz, chegam os Betagarri. Os bascos, que já estivérom connosco em 2002, na 2ª ediçom, trarám o melhor da sua discografia para nos fazerem dançar e desfrutar dumha noite de autêntica festa.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ruKpiE48xnI

Nos próximos dias, continuaremos a informar do resto das atividades, estai atent@s!
 Desde há várias semanas, @s companheir@s da Fundaçom Artábria estám a trabalhar no XII Festival da Terra e da Língua, que neste ano decorrerá no próximo dia 21 de julho e conta com várias novidades.

A mais destacável é a mudança de lugar deslocando-nos este ano para o centro de Narom, concretamente no passeio marítimo de Júvia. A segunda das novidades é que o festival passa de dous a um dia, embora haja atividades incorporadas ao programa do mesmo que descorrerám os dias prévios, como é o caso das palestras ou da exposiçom, na qual, mais um ano, contaremos com a ajuda d@s companheir@s de Galizacontrainfo.

Embora o programa esteja sem fechar, podemos adiantar que a temática escolhida este ano é a "Oficialidade das seleçons nacionais". Esta decisom nom é casual, e deve-se a que durante este verao se jogará primeiro na Polónia a Euro-taça de futebol e posteriormente os Jogos Olímpicos em Londres. Podemos, portanto, assegurar que voltaremos a sofrer umha overdose de espanholismo nos meios de (des)informaçom, que venderám umha e outra vez os "êxitos" de "La Roja". Perante essa campanha propagandística alheia ao nosso país, nós manifestaremos que "A nossa é a galega".

Nos próximos dias estará disponível na rede o blogue com toda a informaçom desta nova ediçom do festival.