ENTREVISTA A EMILIO RUA

Despois de trece anos polos escenarios ainda quedan ganas para sacar un novo disco??

Pois SI. Non un solo. Na miña cabeza teño proxectos en mente para largo plazo e variados que espero se vaian facendo.



Que van atopar os teus siareiros neste novo traballo

Máis de Emilio Rúa?...agardo que si. Pero con outros aires… renovados. Neste disco quixen camiñar cara o folc americano pasando polo tinte galego e a música pop…pero sempre ao meu xeito.Hai guitarras acústicas de 6 e 12 cordas, mandolinas, dobro, Pedal Steel, Wiisltel…

Cantos temas conten? son temas propios, poemas ...?

En principio 13 ca posibilidade de incluir 1 máis. Dos cales 9 son da miña autoría e despois o poema María Soliña e as versión de A moza de onte (Nach Pop-A.Vega), Nun lugar do arco da vella (do filme el mago de Oz) e Miña Maruxa (Andrés Dobarro)

Contas con colaboracións a hora de gravalos?

Principalmente ca de Segundo Grandío do estudio Casa de Tolos que vai máis alá do puramente comercial. Logo de Budiño e de Fabían (cantautor Leonés que canta conmigo en Antes que eu e ti)
onde e cando foi gravado?

Foi gravado no estudio Casa de Tolos en Mañufe-Gondomar por Segundo Grandío como técnico de son nunha producción conxunta entre os dous.
Gravouse durante dous días en decembbro do 2012 e un día en mayo do 2103.

Quen o misturou?

Está misturado por S.Grandío principalmente e eu un tanto na supervisión.

Contas con productora ou e autoproducido?

Conto ca productora Nalgures.

cando comeza a distribucion e quen o vai distribuir onde se poderá mercar??
Pois de momento hai dúas opción: autoxestión por parte de Nalgures ou con algún selo discográfico que se implique no proxecto (hai algún).
E mercar sexa onde sexa nos sopretes dixitais da rede e en tenda física na que a distribución chegue (ese é outro tema), ou baixo pedido.
Con que apoios financieiros por parte das institucións deputacion, concello xunta ... contaches??

Polo de agora as únicas axudas cas que contou o meu traballo foi a través do AGADIC para o financiamento na edición dos discos….pero sempre indirectamente xa que eu non son editor se non autor polo que como tal nunca recibín nada. E logo dentro dalgún dos programas de cultura, ao meu parecer un tanto excasos.

Como ves o futuro da musica ao vivo no presente panorama de crise e co ive o 21%?

O panorama dende que se comezou a falar daquelo da piratería e de que os discos se deixaban de vender legalmente parece que sempre pinta mal… pero ahí estamos, sobrevivindo.
O problema non é solo que suban o IVE, se non que non se consuma cultura tal como se consumen outras cousas, e xa non falemos das innecesarias.
Polo que debíamos apostar, antes de todo ese boom que se creou e que os máis inxenuos ou aproveitados caíron, era en cultura.
A cultura crea conciencia de consumo razonable e reforza os valores que nunca se deben perder. Un pobo culto é un pobo que pensa e ten conciencia de libertá. Eso que ao poder sempre lle molesta.

 Valo estrear cun grande concerto en directo??
A miña intención non é facer alarde dos meus traballos nun só día…espero ir tocando nos diferentes espazos que sexan posibles para poder chegar a máis sitios este Destino Sur e parte dos temas xa publicados.
Videiras citas co publico en directo

Na feira Internacional de Silleda o 15 de xuño e o 27 de xuño nas festas de Ourense.
En agosto 15 en Viana do Bolo e o 16 en Lubián (Zamora) co proxecto Despois de ti, a chuvia librodisco editado por Galaxia conxunto o escritor e poeta Xosé Carlos Caneiro que levo paralelo ao meu. Son recitales-concerto nos que vamos acompañados de outro guitarrista.

contacto para contratación, entrevistas ....