OS NOVOS NOM LUGAR


Para escoitar OS NOVOS preme eiqui

OS NOVOS son:

Soni: Bateria e vozes

Alberte Lixo: Baixo e vozes

Quiquinho de Melide: Guitarra e vozes 

Os Novos tenhem umha bomba atómica no frigorífico. Os Novos já nom som tam novos mas parecem saídos das ruínas dumha colisom entre três entes discordantes formando umha estrela escura, umha granítica roda de rock'n'roll com arestas punk. Umha besta tricéfala que fai música para escuitar com os punhos fechados, com raiva, fazendo força até esmagar os dedos, rinchando nos dentes e maldizendo baixo um céu cinzento sempre a piques de esboroar-se.

Som três homens de regresso ao inferno no que medrarom, três vozes que pelejam entre elas nos saldos dum centro comercial abandonado. Todo o mundo os cria mortos mas eles venhem aprendidos: conhecem cada ruela, cada atalho, cada lastra que pisam... Tenhem moitas ânsias de vingança mas nom tenhem medo, porque quanto mais tempo passa, menos tenhem que perder e que temer. Por isso arriscam ao máximo, até perder o alento em cada berro, até romper as cordas em cada nota, até ficar
com as entranhas ao ar se for necessário.



LU 027 10''/CD

1.-NOM LUGAR
2.-SABERAS DESCULPAR-NOS?
3.-EU NOM TENHO RESPOSTA PARA TI
4.-FRUSTRAÇOM
5.-FAI-NO COM AS TUAS MANS
6.-QUERO FUGIR
7.-A POR ELES!

Todas as música compostas por Os Novos

Gravado e misturado por Hevi no Laboratório Soyuz entre finais de 2013 e princípios de 2014.
Produzido por Hevi e Os Novos.




Os Novos apresentam "Nom Lugar", um 10'' com sete músicas sem respostas gravadas e misturadas por Hevi no Laboratório Soyuz e masterizadas por Mike Mariconda em Sonic Boom Room. Sete histórias de enganos e frustraçóns, de nom lugares, terras livres e fugidas para adiante, de mudanças baseadas no velho slogan de "Fai-no ti mesmo".
A distribuiçom deste disco será directamente através de Lixo Urbano, podendo comprar-se através do bandcamp ou nalgumhas tendas de Compostela (Miranda e A Reixa).


Desenho da capa: Ramón Trigo.
Desenho gráfico: Bruce Lays.



C O N T A C T O :
E-mail:osnovosgz@gmail.com